måndag 5 mars 2007

Roskilde, here I come!



Köpt Roskildebiljett idag, kul! Den kostade 1845kr, inte kul! Det är nästan dubbla priset på vad det kostade första gången jag var på festivalen. Skamligt hur de kan suga ut oss festival-beroende stackare.

Jessica gör mig nervös med lägenhet. Finns risk att hon kanske har hittat en lägenhet till sig själv. Vet ju om att hon tittar på lägenheter både med mig och karin men även till bara sig själv. Förstår om hon får tag på en jättebra lägenhet till sig och hon beslutar att ta den, men frågan är vad som händer med mig då. Blir kanske korridorssrum istället. Verkar ganska enkelt att få, men samtidigt vill jag ju inte bo ensam och studentrummen är så små. Vi får se vad framtiden utvisar, blir det lägenhet i malmö eller lund? Blir det med både karin & jessica, bara jessica, kanske bara karin eller helt själv? Eller ska jag bo kvar hemma tills pensionen?

Förövrigt är jag svinigttrött och ska iväg på internat imorgon med kultur och fritidsnämnden. skulle egentligen hellre ha stannat hemma och sova. känns som att jag skulle behöva det. typ sova oavbrutet i en vecka eller så.


1 kommentar:

Shitpit sa...

Ska du till roskilde? Jag är jelös. Jag och heinz har pratat om det. Vi hade tänkt satsa på hultsfred egentligen, men jag är ju i dublin då. weakass.