lördag 17 mars 2007

Ikea

Oj vilken lång dag det har varit. Var ju uppe tidigt idag trots sömnbrist och festande. Det bar iväg till ikea med familjen vilket tog mycket längre tid än vad nån av oss hade trott. Jag köpte mest små saker men kom ändå upp i nästan en tusing. Även mamma och pappa köpte lite nya möbler så bilen blev så fullpackad att jag fick åka hem utan min tv och dvd/video. Får köpa dem på tisdag eller när jag ska flytta. Är ju ingen panik, men hade varit kul att fått det gjort.

Imorgon ska jag jobba 7.30-16.30. Behöver verkligen pengarna, men jag är så trött och misstänker att jag ska jobba med hon jag har allra svårast för att jobba med! :(

Borde packa lite flyttsaker, men har ingen ork. Borde plugga, men absolut ingen möjlighet. Blir nog till att se på nån serie och sen försöka komma i säng tidigt. (precis som jag brukar säga när jag sen sitter uppe hela nätterna...)

1 kommentar:

Jexxie sa...

IKEA är farligt *lol*