måndag 26 mars 2007

Glömde allt

Trots eftermiddagsföreläsningen blev det till att gå upp tidigt idag. I fredags hade de nämligen ringt från AFB om att jag hade "glömt" lämna in registreringsbetyg och att jag därför var tvungen att komma dit idag och göra det. Passade i och för sig mig ganska bra då jag hade en del frågor jag skulle ställa. Exempelvis vet jag inte vart och när jag ska betala första hyran, jag hade tänkt kolla upp om man som student på annan högskola har någon möjlighet att hyra av afb och sen ville jag ha en kopia på hyreskontraktet för det hade jag glömt kopiera, men allt det här glömde jag och istället frågade jag en fråga som jag redan hade frågat tidigare. Hur korkad får man bli? Försöker nu få svar på mina frågor via deras hemsida
, men kontraktet kan jag inte få tag på för då jag blev tilldelad en 4a istället för korridorrummet från början så har jag bara det kontraktet (gäller ju lite olika regler på lägenhet och korridor) och de andra grejerna kan jag inte heller kolla upp just nu då deras hemsida krånglar. :(

Ska försöka motivera mig själv att sätta mig och plugga nu innan föreläsningen börjar om 2,5h.

2 kommentarer:

Jexxie sa...

Men du ska ju ta med dig två kopior av hyreskontraket när du gick dit och sedan ska du få behålla ett utav dem...knepigt

Jexxie sa...

LÄNKA LÄNKA LÄNKA LÄNKA

hahahahahahahhaha