lördag 17 mars 2007

ett, två, tre

Nu ska jag åka och ruinera mig själv. Först Ikea och sen NetOnNet där 32 tum LCD-Tv väntar tillsammans med DVD/Video. På tisdag ska jag sedan åka och se på korridorrummet tillsammans med päronen som antagligen kommer få en chock trots att jag har förvarnat dem om trappan och hur skitigt det är där...

Var fest igår och pga min sömnbrist (som ännu håller i sig) var jag på konstigt humör. Pendlade mellan att vara jätte på till att bli helt nere och osocial. Åkte hem med den tidiga nattbussen (tjugo över ett) och stupade i säng vid två. Väcktes dock redan vid 9-tiden av mamma och pappa så jag känner mig rätt mör.

Av nån anledning har jag ett skrikit rött nagellack på mig som jag trots alkoholintag lyckats få på rätt jämnt. Dock inte finaste färgen precis...

nej, nu måste jag äta och byta om.

2 kommentarer:

Anna sa...

så du fick det! fan va kul! :)äntligen grannar!
kram!

Jexxie sa...

HEJ!!! var och tittade på min lägenhet idag och sedan satt jag och mamma och möblerade den hela dagen...längtar ihjäl mig...lyllos dig att du flyttar om två veckor. har också varit på ikea idag. ska du hadla tv??