tisdag 13 mars 2007

Björnen kommer

Ytterigare en dag med fin fint väder och ett strålande humör från min sida. Visade sig att jag hade en bok hemma som kan komma väldigt väl till tentan och blir det inte så så kan jag alltid använda den till min uppsats sen. "Vad är Queer?" av Fanny Ambjörnsson som behandlar Queerteorin på ett väldigt lättläsligt och förståeligt sätt.

Efter filmvisningen idag (trist film med sterotyp bild av seriemördare) åkte jag direkt till 45 minuters spinning. Var ett helt okej pass som fick svetten att rinna men inte ta livet av en. På torsdag får det bli ett 60minuters pass igen.

Ska gå och lägga mig nu, kanske läsa några sidor av Ambjönssons bok och sedan sova tills 6.50 då det är dags att gå upp och göra sig redo för skolan igen. Det sliter verkligen på en att ha så här många föreläsningar och filmvisningar i veckan.

Kanske slappa med ett parti spindelharpa nu först...

1 kommentar:

Jexxie sa...

Grrr...det enda jag gör när jag sitter vid datorn är att spela spindelharpan...haha...i och för sig bra underhållning när internet går hela tiden...ses imorgon