onsdag 28 februari 2007

Färdig

Jag är faktiskt klar, eller ja "klar" är kanske relativt... Jag har skrivit klart, men måste gå igenom och försöka upptäcka alla stavfel (dvs att minst hälften kommer vara kvar så att när jag sedan får tillbaka tentan kommer läraren, som på lågstadiet, ha markerat dem).

Känner att det här inte har varit en vidare hälsosam vecka, men kan inte börja nu för imorgon är det filmkväll hos jessica och dessutom känner jag mig inte motiverad.
Måste fira att jag är klar med tentan.

Hm, ska nog ta och sätta på någon bra film. Kanske Volver? Har inte sett den än, men vet inte om jag orkar så något så pass tungt... Undra om jag har någon dålig men lättsam amerikansk film? Haha jag som precis har skrivit i tentan att det bara är fördomar som får en att inte se europeiska filmer. Blir nog till att se en serie istället. Undra bara vilken det blir? Scrubs kanske?

1 kommentar: