onsdag 14 februari 2007

Roskildefestivalen

Fick svar på min ansökan om att jobba som volontär på Roskildefestivalen i sommar! Det var i och för sig bara en enkät med lite blandade frågor jag ska svara på och sedan hör dem av sig igen om jag är aktuell för en muntlig intervju (hoppas att den intervjun inte blir på danska!) men ändå! Fan ballt om man skulle bli antagen som en av volontärerna, inte nog med att det skulle vara kul arbete som ger en erfarenheter för livet utan man får ju dessutom entrén betald och backstagepass!!! *håller tummarna så att de vitnar*

Förövrigt har det inte hänt mycket idag. Borde ha pluggat men fastande istället med tv-serien Heroes som har tagit mig i sitt järngrepp. Sedan har jag även läst lite roliga mail från kompisar som svarat på frågor om vad de vet eller tror om mig. Gillade speciellt kommentaren "hon följer sina egna regler" på frågan om jag var rebell eller följer alla regler. Sedan tror tydligen många att jag har gröna ögon. :)

Imorgon bär det av till Halmstad med bibliotekschefen, skulle mycket hellre gå på föreläsningen eller varför inte städa ett zoo? Bara jag slapp sitta ensam med en chef som jag aldrig träffat och försöka komma på hur man håller igång ett lyckat kallprat...

Inga kommentarer: