lördag 10 februari 2007

Hemska partystaden!

Blev idag bortrövad av min syster till ett dildoparty. För er som inte vet innebär det att det är en träff där en försäljare går igenom olika erotiska hjälpmedel och dyl. Det blev en hel del rödvin och fnittrande innan vi drog ut på stan där halva gänget ink mig hamnade på Banken. Det var egentligen ett schysst band som spelade lite bluesig musik, men fy vilka hemska människor det är som bor i den här lilla staden. Blev påmind om varför jag inte gått ut och festat här på evigheter och varför jag så gärna vill flytta härifrån! Äckelkillar och bimbotjejer vart man än vände sig och inte kunde man gå vidare heller för det skulle vara minst lika hemskt på nästa ställe!

Tog bussen hem vid ett och har nu lovat att jag aldrig mer ska plåga mig själv genom att gå ut i Kristianstad.

Var förresten hos frisören idag och blev avrådd från att göra det jag hade planerat. Kanske lika bra. Blev en annan tillfällig grej istället. Helt ok.

3 kommentarer:

Jexxie sa...

vad hade du planerat?

Lojsie sa...

hade tänkt klippa lugg, men då jag har haft mittbena så lång jag kan minnas så skulle min lugg bara ha lagt sig dte också och sett för hemsk ut!

Larry Lindbaum sa...

Du har såå rätt. Den här stan suger verkligen.
Variationen av människor är väldigt rolig ochså: Snobbarna med attitydproblem, den överfriskade svetsaren från Knislinge, de euforiska 18 åringarna som precis börjat gå ut på krogen, snobbarna med attitydproblem.