onsdag 7 februari 2007

Hata kyla!


Är det inte irreterande när man skrivit en lång text och helt plötsligt försvinner allt och går inte att få tillbaka? *grr* Hände mig nyss och misstänker att det var en komplott från datorn för att jag avslutade texten med att jag skulle gå och lägga mig och därmed stänga av datorn. Gissar att han inte vill vara ensam.


Aja, sitter och lyssnar på det norrländska bandet Vinstreet (www.vinstreet.se) som är riktigt schyssta. Speciellt då med snyggningen Cissis härliga röst som ges mycket utrymme vid sidan av gitarrmusiken. Skulle vara fantastiskt kul om de kom på Peace and Love-festivalen och att jag då är där (måste bara få med mig Magda också).


Idag när jag var ledig skulle jag har tagit tag i pluggandet, men så vid halv tolv väcktes jag av att de ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba så det blev till att slänga sig på cykeln och sticka dit i den förbannade snön/slasken. Var dock trevligt att jobba och pensionärerna var gott humör. Jag gillar när de börjat prata om gamla minnen, men kan vara jobbigt när exempelvis "censur"


Inga kommentarer: