onsdag 21 februari 2007

Försöker hålla ångesten borta

Har nu äntligen kommit igång lite med arbetet kring tentan (OBS fortfarande inte skrivit något konkret på själva inlämningsupg). Sitter och skriver ner lite punkter som kan vara bra att ta upp eller tänka på. Känner mig oroad över att jag inte har läst tillräkligt av litteraturen, men jag får göra mitt bästa så får det bli som det blir. Mitt huvudvärker och mina händer är iskalla så orkar inte oroa mig om det bli G2 eller Vg4. Godkännt ska jag se till att få och sedan får resten kvitta (de mer krävande tankarna brukar komma lite senare när tentan nästan är färdig eller t.o.m. inlämnad).


Snart är det fest hos Jessica vilket ska bli enormt kul. Känner att jag verkligen behöver komma från pluggandet och ångesten och istället bara slappna av och njuta av att vara omgiven av goa vänner och en romdrink i handen. Tills dess klipper jag in en bild från min senaste fest hos Susanne.