söndag 17 januari 2010

Rinnande ögon

Så var man tillbaka från Dublin och imorgon börjar vardagen igen med en intensiv delkurs och lite innebandyspelande. Idag ska jag försöka att slappa så mycket som möjligt (borde inte bli allt för svårt), men ska även försöka städa undan lite. Kanske försöka koppla in Wii:t som inte har blivit använt sedan flytten i höstas.

Igår var jag och såg Avatar. Den var bra, men tyvärr hade vi fått platser på raden längst fram och hade jag vetat det hade jag hellre gått en annan gång. Filmen är 2h 40min och att sitta så nära inpå skärmen under så lång tid när det dessutom var 3d var inte kul. Första timmen blev jag dåsig pga ansträngningen och sista timmen rann mina ögon oupphörligen. När det dessutom var snabba actionscener kunde inte ögonen hänga med så det blev bara en massa blurr. Inte en så lyckad bioupplevelse...

Inga kommentarer: