tisdag 26 januari 2010

En natt utan sömn

Har varit en riktigt jobbig natt. Magkatarren började krångla lite efter lunch igår. Det var så att jag stod ut medan skolan pågick, men när jag kom hem satte magkatarren i en ny växel och det blev till att inta fosterställning. Efter ett par timmar började det göra så pass ont att spyhinken fick tas fram. Efter ytterligare en tid lugnade magen ner sig lite, men värken ville inte lämna mig helt. Blev därför till att sittandes i sängen försöka sova, men värken gjorde det svårt. Blev därför att jag spenderade stora delar av natten att vaken sitta och njuta av hur den frätande syran visade sin makt över min kropp.

Pratade med Aleris (de ansvariga för min op) igen och den här gången sa sjuksköterskan att hon skulle vidarebefordra det till läkaren och så skulle han ringa upp mig idag. Antagligen finns det inget att göra, men börjar bli tröttsamt med all smärta.

Inga kommentarer: