söndag 3 januari 2010

Resultat av jul o nyår

Så var man tillbaka i Lund efter jul och nyår i Lund. Har haft en del ångest över att jag faktiskt har lyckats stoppa i mig en del julgodis och det känns nu skönt att vara tillbaka till en ordentlig vardag där jag kan återigen kan se till att äta rätt. Var lite rädd när jag ställde mig på vågen i morse. Hur mycket skulle jag ha gått upp pga onyttigheterna. Kom överens med mig själv att det max fick vara 2kg plus, men när jag väl vågade titta på vad vågen visade fick jag en chock. Istället för att ha gått upp 2kg så hade jag lyckats gå ner 2kg! Första julen någonsin som jag har lyckats gå ner i vikt och det utan att känna att jag "bantade".

Idag måste jag se till att på allvar sätta mig ner med tentan. Har knappt läst kurslitteraturen så får börja med det. Har dock en ganska klar bild om hur jag ska lägga upp essän som vi ska skriva.

1 kommentar:

BIG-MAMA sa...

Härligt att gå ner 2kg över julen!! Hoppas att allt e bra med dig!
KRAMAR