onsdag 6 januari 2010

Resa!

Som de flesta vet så älskar jag att resa och jag har lovat mig själv att göra en resa när jag gått ner till min målvikt. Nu fick jag dessutom en rejäl summa av försäkringskassan efter min sjukskrivning och plötsligt blev det lite för frestande att vänta med resan tills min viktresa är helt klar. Har därför frågat lite olika vänner om de velat hänga på till los angeles eller new york. Har inte fått några bestämda svar (så man kan boka) än, men just nu verkar det som att det blir New York. Carro verkar väldigt på och i så fall blir det en vecka i juni när skolan är slut, men innan sommarjobbet drar igång.

Älskar verkligen NY och det finns så mkt jag inte hann se och göra förra gången jag var där. Finns även en hel del jag inte skulle ha något emot att göra igen som t.ex. att gå runt i Central park. :)

Lite bilder från min förra resa den magiska staden:


Macys


Time Square


Empire State Building



Utsikten från Brooklyn Bridge

Inga kommentarer: