torsdag 28 januari 2010

Mycket arbete men inget resultat

Efter samtal med läkaren gick jag till apoteket för att hämta ut starkare medicin mot magsåret som jag troligen har. Efter köpet fick jag med en lista på alla mediciner som jag har recept på att kunna hämta ut. 6 st olika sorters varav en som jag inte ens vet vad den är till för...

Idag har annars varit en bra dag vad det gäller hälsan. Däremot har den varit lite jobbig med plugget. Vi är igång med vår examinationsuppgift där vi ska göra ett tv-reportage. Känns som att hela dagen idag bara sprang ifrån oss och vi fick inget vettigt gjort. Jag skulle boka in intervjuer, men antingen vägrade folk att svara eller så hänvisade de bara vidare till andra personer.

Hoppas att det går bättre imorgon. Min grupp ska träffas redan vid tjugo över åtta för ett frukostmöte innan vi går för att möta de hemlösas förening. (ingen intervju bokad där heller utan vi bara hoppas att de ska finnas på plats).

Inga kommentarer: