torsdag 21 januari 2010

Nu får ni ta och ge er!

Efter en lång och intensiv dag i skolan började nu magsyrorna återigen fräta. Fan, kan jag aldrig få vara helt frisk? Dricker ett glas mjölk i ett försök att neutralisera. Har svårt att tro att det skulle hjälpa när medicinerna inte vill fungera. Men desperata situationer kräver lite alternativ medicinering.

Imorgon är det tänkt att jag ska till Krstd för fest hos Magda. Vill dit, men då får magsyrorna se till att ta en ledig dag.

Fick tillbaka vår essä-tenta idag. Trodde nog att jag skulle klara den, men var lite rädd över vilka kommentarer jag skulle få. Vår lärare hade i förväg sagt att hon skulle kolla extra mycket på vår användning av språket i och med att det är så viktigt för en journalist. Det visade sig emellertid att hon tyckte att jag hade ett bra språk och klagade inte på något av det språkliga. Skönt!

1 kommentar:

Sascha sa...

Usch gumman låter inte kul att din mage inte är helt bra än! =(