måndag 30 april 2007

Vad är ledig tid?

Gud, imorgon har jag jobbat fem dagar i sträck plus att jag har försökt göra lite till uppsatsen och lägga in så mycket som möjligt från den stationära till min nya bärbara dator. Trots allt det här är jag ändå konstigt nog inte så jättetrött. Antagligen kommer det kommande störtandes när jag är på jobbet imorgon. Skönt att det inte är ett så långt pass. Undra bara vem det är som jag ska jobba med? Hoppas det blir någon bra ordinarie. Gärna Gunnel, det var längesedan jag jobbade med henne.

Fick ställa in festandet med Karin och co ikväll. Lite synd för jag var faktiskt lite sugen på det efter jobbet men samtidigt var det nog smartast när jag är inne i en sån här maraton-period. Att dessutom ligga och köra till Svågertorp T/R för festande som vi kan göra någon annan dag, kändes inte riktigt givande.

Nej nu måste jag fortsätta lite till med att lägga över saker till min nya dator. Snacka om att USB-minnet går varmt. :)

Inga kommentarer: