fredag 4 maj 2007

En dag på stan

Borde ha städat och sysslat med tentan, men istället blev det till att cykla in till stan och först sitta lite i botaniska trädgården (där en jäkla fågel sket på mig!), sedan gå omkring i växthusen där tillsammans med min syster och hennes pojkvän. Jag och syster Malin gick sedan vidare på shoppingrunda. Gick runt överallt utan att hitta några snygga kläder (avskyr verkligen att alla kläder i stora storlekar är gjorda för blinda pensionärer!). Sista affären blev indiska och plötsligt hittade jag hur mycket som helst! Handlade för över 600kr plus att min syster handlade för över 300 kr till mig i present. Nu har jag åtminstone kläder till resten av sommaren hoppas jag. Möjligtvis ett par vita leggins, ett par svarta trekvarts-byxor och ett par bruna kortskors skulle behöpva köpas in...

Nej, nu måste jag hem och städa innan den stora festen imorgon. Undra hur många vi blir?

1 kommentar:

Jexxie sa...

Du och fåglar *lol*. e de inte duvor så e de annat....

Ses imorgon och synd att vi inte kunde träffas idag! Hade varit kul