måndag 23 april 2007

Du är djupt saknad Theia

Har inte kunnat skriva här på ett tag då jag inte längre har tillgång till internet i korridoren. Känns surt att börja betala nu när jag har haft det gratis tidigare och då jag under sommaren inte kommer vara där så mycket. Nu sitter jag då i skolan istället.

Det har hänt en hel del sedan sista. Bl.a. dog en av mina familjemedlemmar i lördags morgon. Min älskade hund som alltid var så pigg, glad och snäll dog ensam på ett djursjukhus medan jag var iväg och festade. Känner rejäl ångest trots att jag vet att det var svårt att kunna förutse vad som skulle hända. Känner att sorgen kommer över mig med jämna mellanrum men medan jag är här i Lund känns det inte så verkligt. Det känns som att allt bara är en dålig dröm och att Theia är sitt gamla jag hemma i Åhus och rullar sig bland löven i skogen.

1 kommentar:

Jexxie sa...

Sorgligt! Svar på dina frågor: Jag tror jag köpte samma mopp som du och som du vet fick jag inte nyckeln. Gick bra på lektionen. Vill bara ha det överstökat med körkortet dock...lite ansträngande är det att gå dit hela tiden. ska dit imorgon och på onsdag 9,15 båda gångerna....