onsdag 18 april 2007

På tal om ingenting

När jag var med en kompis och fikade kom förresten ett ämne på tal som jag hade fasat över. Någonting jag råkat erkänna under fyllan som jag har svårt att tala om trots att det egentligen inte finns någon grund alls till det. Nu kom det åtminstone på tal som om ingenting och det kändes så skönt för det blev inte alls krystat och jag kunde bekräfta det jag hade sagt under fyllan utan att skapa en konstig stämning. Förstår egentligen inte varför jag har så svårt att tala om det med en del men antar att det är för att jag helt enkelt är uppvuxen med att det inte är något bra och inget man ska prata om.

På tal om ingenting om så håller jag nu förresten på att bjuda in folk till min födelsedags/inflyttningsfest och ni är alla (som jag känner) naturligtvis välkomna! Den 5e maj i min korridor i Lund. Hör av er så får ni mer exakt info.

1 kommentar:

Jexxie sa...

Det var ibnga problem om man inte hll hastigheten. Men det gick jtte bra iaf på halkan. Ses imorgon