fredag 27 april 2007

Jippie, nu har jag en!

Sitter nu i soffan i Åhus och skriver på min nya dator. Ja du läste rätt, jag har äntligen lyckats bestämma mig för en dator och fick den idag med posten. Så jäkla go är den! Stor och rejäl men väger ändå inte så mycket och känns inte så klumpig när man flyttar på den. Köpte en datorväska och extern mus också.

Jag har bränt återställningsskydd (tog nästan 2h!) vilket är bra om datorn skulle krascha av nån anledning. Nu återstår "bara" att lägga över allt från den gamla datorn till den här. Måste försöka hitta installationsprogrammet till iTunes och till digitalkameran. Tusan, vet inte alls var jag har gjort av dem!

Imorgon ska det upp och jobbas tidigt. Början redan 7.30 (blä!!!) och jobbar sen till 15.00 tror jag. På söndagen jobbar jag sen eftermiddag/kväll istället. Har dock fått lov att låna bilen till Malmö så att jag kan ta mig till Karins fest ändå. Hoppas att det kommer lite blandat folk.

Nej, nu ska jag börja lägga över saker till den här datorn. :)

Inga kommentarer: