tisdag 17 april 2007

Nu är det över!

Igår lämnades tentan in och vi gjorde vår muntliga redovisningen känns jättbra, men är orolig för att vi kanske har lämnat in fel version av den gemensamma frågan och att en viss del av texten därför är ofullständig och markerad med röd färg! Likaså att det ska vara massa fel i min induividuella då det blev så stressat att få dte utskrivet. *suck*

Efter skolan igår var jag på rusta och nova med Jessica innan jag städade upp all oreda i mitt rum och provade min nya mopp som var superbra! När jag var klar hann jag sitta ner i 5 sekunder och sen kom Karin och slutligen Jessica. Vi drack lite go dricka (blev lite så där lagom rund under fötterna), utforskade den förbjudna sidan av korridoren och såg på två filmer. Först Domino som är skitball och sedan KissKiss BangBang som även den är kul men jag minns inte så mkt av den för då hade jag hunnit få i mig en del romdrinkar och öl... ;)

J & K sov över hos mig och under natten och morgonen vaknade jag då och då av att det lät från den uppblåsta maddrassen Karin sov på. Irri! Väl upp var jag pigg till en början för att sedan bli helt död i klassrummet. Var redovisningar om både queerteorin och ideologikritiken (som jag har skrivit om på min individuella upg) men om jag ska vara ärlig kunde jag inte koncentrera mig och har inte en aning om vad de sa!

Jag har under eftermiddagen var i Malmö och på Ikea (där jag och Karin stat i fiket i över 3h) för att sedan åka och titta på en lägenhet som karin kanske ska flytta till. Nu är jag dock hemma i Åhus och ska lägga mig då imorgon lär bli en lång dag. Både utbildning och möten inom kommunpolitiken.

Inga kommentarer: