lördag 14 april 2007

tentaångest och trötthet

Sitter och försöker skriva på den egna uppgiften till tentan men är så enormt trött efter gårdagens pluggande och festande. vill egentligen bara gå och lägga mig tills min bror och hans flickvän kommer och hämtar mig, men vet att jag inte får. Usch, jag har inte ens skrivit en sida ännu och jag är så trött... jag vet egentligen ungefär vad jag ska skriva men ändå är det alldeles blankt i huvudet. kanske ta ordning lite här i rummet (se för jäkligt ut) och äta en frukt och se om jag kan får bättre krafter till plugg då. problemet är bara att jag känner mig så jäkla stressad. tentan ska ju snart vara inne och ikväll blir det kalas hemma och imorgon eftermiddag ska jag till karin, vilket jag måste ha förberett en del grejer till också. *suck* vill dra täcket över mig och tro att inget annat existerar.

1 kommentar:

Jexxie sa...

känner igen syndromet