måndag 20 juli 2009

Twilight

Efter att ha läst mycket om vampyrrullen Twilight så har jag nu äntligen sett den. Var lite förvarnad på IMDb att den kanske inte var så jättebra då den bara fått en 6a i betyg och får väl säga att jag förstår varför den inte har fått högre. Det är bra skådespel och bakgrundsstoryn är verkligen som upplagd för en fantastisk film, men problemet är att det faktiskt inte händer så mycket. Nu när vi dock ha fått en bred grund för vilka de två huvudpersonerna är och deras förhållande till varandra så hoppas jag åtminstone att uppföljaren kommer bli bättre. Twilight är en helt ok film, men jag vill ha mer än bara ok.

Har nu ledigt från jobbet i två dagar. Känns bra, speciellt då jag har blivit förkyld och har känt att min energi har sinat. Ska dock inom Nova imorgon då jag verkligen behöver några lättare sommarskor och dessutom lite nässpray för min täppta näsa.

Inga kommentarer: