fredag 10 juli 2009

En bra dag, trots regn

Idag hämtade jag Isaac från hundpensionatet. Var så kul att få träffa honom igen. Han har dock fått lite kennelhosta (trots att han är vaccinerad emot det) så nu får han försöka ta det lugnt. Fast har är inte lika jobbig som Theia. Jag minns när hon fick det och det var helt omöjligt att få henne att ta det lugnt utan istället hostade hon upp massvis av slemklumpar.

Efter att ha hämtat Isaac och gått en långpromenad med honom i ösregn så var det tid att jobba. Var en helt okej dag med lagom mycket att göra. Kanske lite stessigt under en period av kvällen, men inte så stressigt att det inte gick att hantera. Jobbade med Nina och Sofia vilket var kul.

Åkte sedan och hämtade mina föräldrar från öresundsterminalen (de har varit iväg i två veckor i Skottland) och är nu i Åhus under min lediga helg. Imorgon kommer Pontus och Karin hit och då ska vi, beroende på väder, eventuellt bada i havet och gå på Kristianstadsdagarna. Kan hända att även Magda och Fia hänger på. sedan ska jag möta upp med Denise också. Ska bli kul!

1 kommentar:

Larry Lindbaum sa...

Jaså, ni skall oxå på K-staddagarna? Det var ju lustigt. Mycket lustigt...