tisdag 14 juli 2009

Ledig!

Efter att ha jobbat två lugna kvällar så är jag nu ledig i två härliga dagar. Ska bli dunderskönt!
Ska spendera min ledighet med att träffa lite kompisar och tvätta. Ska även försöka städa lite då mitt rum ser riktigt jäkligt ut. Måste även försöka vila ut mig lite inför fredag, lördag och söndag som jag ska jobba. Nästa vecka har jag sedan min slappevecka som jag har längtat efter. Jobbar då bara två dagar. :)

Har redan börjat planera in vad jag ska göra under resterande vecka och det blir då bl.a. att åka till Broby med familjen och hälsa på Tjernobyl-barnen som ska uppträda (min pappa är med i en grupp som hjälper gatubarn och andra drabbade barn. En av sakerna gruppen gör är att köra en buss av dessa barn till sverige under en tid av sommaren så att det för äta upp sig och få vara med om lite roliga saker). Jag ska även på Lasses födelsedagsfest utanför Arkelstorp och så ska jag försöka hinna med att träffa lite vänner som jag inte har sett på länge. Skulle vara kul att träffa Madde och få höra om hur hon hade det på Malta. Skulle även vilja åka till Sölvesborg och hälsa på Denise samt kanske ta en fika med Joan och Helena.

Inga kommentarer: