onsdag 29 juli 2009

Jag ska flytta!!!

Jag fick lägenheten som jag sökte nu blir det till att flytta hela 100m. :)
Ska bli otroligt skönt med eget kök och håller nu på att kollar efter en extra minifrys och en mikro.
Har tusen samtal som jag måste ringa runt så att jag får fixat allt. Undra om jag bara kan överföra mitt internet till den nya lägenheten eller om jag måste krångla med att säga upp och sedan skriva under ett nytt avtal.

Idag är jag ledig, men vaknade upp tidigt. Ska försöka ta i tu med allt som har med lägenheten att göra nu under förmiddagen för sedan ska jag till Malmö och fika med Carro och Sascha. Imorgon ska jag sedan jobba 4h mellan 8-12 när jag egentligen skulle ha varit ledig. Man får dock ställa upp för sina vänner och Sofia hade en tandläkartid hon redan fått boka om flera gånger. Dessutom kan det nog vara ganska skönt att bara jobba 4h. Under min sista arbetsvecka kommer sedan Sofia jobba 4h för mig så då blir det också en skön arbetsdag.

1 kommentar:

Larry Lindbaum sa...

Grattis till lägenheten!