onsdag 8 juli 2009

En ledig dag

1,5 dag kvar tills jag ska hämta isaac. Längtar. Det är konstigt att när jag är i lund brukar jag inte längta så mycket efter honom i Åhus, men nu när han är på hundpensionat så tänker jag på honom hela tiden. Sedan ska det bli kul att träffa mamma och pappa och få höra om deras resa. spenderar helgen i Åhus innan det åter är dags för jobb i lund. Nu när man börjat vänja sig vid jobbet är det dock ganska ok. Visst finns det vissa jobbiga personer i personalen, men de flesta är åtmninstone trevliga. Tycker även väldigt mycket om de boende.

Var hos min bror och hans fru idag. För första gången insåg jag att jag faktiskt är faster. Fick hålla lilla Elliot i min famn och ha honom sittandes i mitt knä. Det kändes som gamla tider innan det blev så mycket konflikter.

Imorgon jobbar jag kväll. Inte för att jag då börjar på kvällen utan istället börjar jag redan vid 11 och går till 21. Jobbigt...

Inga kommentarer: