fredag 31 juli 2009

Segheten själv

Jobbade kväll idag och trots att det gick ganska bra så kände jag mig enormt seg och grinig. Det värsta är att imorgon lär det bli ännu värre. Men, men, om jag bara lyckas ta mig igenom morgondagen så blir nog inte söndagen så farlig. sedan har jag bara måndagskvällen med Sofia och Jessica innan mina två sista slappeveckor är igång.

Inför min flytt måste jag lämna in ladokutdrag till afb men problemet är att den sidan inte har velat fungera sedan jag fick lägenheten. Vet att man bara har några dagar på sig att få in utdraget så börjar bli lite orolig. Om jag inte får det att fungera under helgen så får jag nog ta och ringa afb på måndag.

Sitter nu och ser på avsnitt ifrån 3e säsongen av Jordan -Rättsläkare. De är av ganska dålig kvalité, men verkar åtminstone vara en säsong som jag inte har sett så mycket av tidigare.

2 kommentarer:

Jexxie sa...

du vet att man måste ha ett ladokutrdag från skolan. de som finns på hemsidan räcker inte

Lojsie sa...

det är ju exakt samma som dokument. Det man får från skolan skrivs ut från ladok. det står på afbs hemsida att det bara är att ladda ner det som pdf-fil och skicka i e-mail. Receptionen i skolan är dessutom stängd nu så där är det ännu mer omöjligt.