fredag 17 juli 2009

Dagen idag

Jobbade ett långt kvällspass idag, från 11 till 21. Imorgon jobbar jag 8-16 och sedan delad tur på söndag (7-12.30 & 16-21). Kvällen idag flöt på väldigt bra, men trots det och trots att jag har varit ledig nu i ett par dagar så kände jag mig ändå väldigt trött. Kan kanske ha att göra med att jag är förkyld och dessutom har haft min kvinnliga vecka i nu två veckor...

Imorgon vet jag inte riktigt vilka jag ska jobba med då det har varit massa byten och sjukdomar, men det blir säkert bra. Hoppas att Meseret kommer då hon är trevlig och effektiv att arbeta med, men tyvärr tror jag att hon var en av dem som inte skulle jobba imorgon.

Jag längtar tills tisdag i nästa vecka då jag ska strosa runt på Ikea i Malmö. Har inga pengar till att köpa något, men ändå kul att titta och ta en fika.

Inga kommentarer: