måndag 10 december 2007

två ynka sidor

Sitter och försöker få till något på mitt manusutkast av uppsatsen som ska vara inne imorgon. Lyckats få ihop 2 sidor än så länge, vilket känns som för lite men jag känner mig lite lugnad av att J och K inte heller verkar ha kommit så långt. Mer panik får jag när jag hör att bl.a. Torsten har skrivit 25 sidor!!! Helt galet! Jag är nog glad om jag lyckas lämna in 4 st. Fan, varför har jag inte tagit tag i skrivandet direkt efter att jag lämnade in tentan?

Borde ha valt ut ett ställe i filmen och boken som jag ska göra näranalys, men svårt när boken ligger kvar i Lund!

Ska försöka skriva lite till ikväll och sedan får jag ställa larmet så jag kommer upp i vettig tid imorgon och kan skriva innan jag ska till Lund.

Alla verkar ha kommit så långt med sina julklappsinköp. Avskyr hur ingen kan komma med konkreta förslag på vad de önskar sig. Blir så lätt att man lägger ner jättemycket tid på att finna "den där perfekta boken" för att den som sedan får den bara sätter in den i bokhyllan för att samla damm.

Inga kommentarer: