onsdag 5 december 2007

Betyg

Idag har det varit kultur & fritidsnämnd och sedan avslutningsmiddag. Var trevligt även om jag tyckte att det var synd att det inte blev julbord utan på en lyxig (i negativ mening) italiensk restaurang med miniportioner som innehöll konstiga saker. Hemma igen såg jag och päronen på Morden i Midsummer innan jag fastnade vid datorn. Såg att jag fått mail från min lärare där det stod "Hej Lisa - nu har jag läst din tentamen och är mycket nöjd med den, den får betyget vg4 som inrapporterats till expeditionen."!!! Är överlycklig även om mailet sedan fortsatte med lite negativa kommentarer. Det viktigaste är ju trots allt att jag fick VG och speciellt med tanke på att jag ett bra tag inte trodde att jag ens skulle kunna lämna in den!

Pappa är hemma från sjukhuset nu och är sjukskriven fram tills jul. Imorgon får jag agera hans chaufför när han ska till viktväktarna. Passar mig bra för då får jag möjlighet att övningsköra lite till med honom bredvid mig i hans nya automatarbil. Dessutom kan jag åka inom ÖB, Rusta och Eko. Se om man hittar nåt kul. Måste börja tänka på att ordna julklappar.

Imorgon måste jag även börja skriva på uppsatsen. Nu har all min oro gått över till den istället. Manus ska vara inne på måndag och jag har inte skrivit något! Är helt galet!

1 kommentar:

Jexxie sa...

grattis till betyget!!!!