söndag 16 december 2007

PS. Jag har nästan tömt en hel flaska rom

Julfest i korridoren ikväll. Var trevligt, men inte många som drack alkohol hela kvällen och därmed inte så jättepartystämning. Var fest på Karins våning också, men tydligen var det inte så ball där heller för när jag var uppe där nu vid halv två hade Karin gått och lagt sig och lät inte det minsta glad när jag knackade på hennes dörr. Hoppas hon inte var sur för att jag varit nere i min korridor för länge men samtidigt känns det som att det alltid är jag som springer upp till henne så hon har faktiskt ingen rätt i att vara sur över att jag en kväll faktiskt väljer att vara nere med min korridor som hon var hjärtligt välkommen till att hälsa på. (var t.o.m. de i min korridor som frågade vart hon höll hus).

Om man bortser från K så var det en väldigt trevligt jväll med go mat, jag fick en perfekt julklapp (spelet Geni) och trevligt sällskap vid drickande (även om inte alla drack). Vi spelade lite "Jag har aldrig" vilket alltid kan vara kul. Visade sig att jag och Marcus låg på ungefär samma våglängd men även jag och Hanna hade en hel del gemensamt.

Imorgon är dte kafferep hos Karin. Hoppas hon är på bättre humör då.

Inga kommentarer: