tisdag 4 december 2007

det ryker om mitt huvud

Klockan är nu 03.23 på natten och min hjärna självantänder sig snart pga överarbetning.

Som jag hade gissat blev tentan inte klar så att jag kunde lämna in den idag (måndag). Måste därför se till att få den klar tills imorgon då jag sedan ska till Krstd och Åhus för resten av veckan. Vid halv tolv ska jag och karin ta bussen till skolan och då ska min tenta var klar och utan några slarvfel. Har nu ca 1,5 sida kvar av brödtexten och sedan ska jag försöka orka med att göra en källförteckning så får jag gå igenom texten, göra framsida och skriva ut imorgon innan vi ska åka. Så död som min hjärna är just nu gissar jag att hela texten kommer att vara helt obegriplig när jag tittar på den imorgon. är så trött...

nu ska jag försöka skriva ett stort stycke om post-heritagefilmer som jag egentligen känner mig lite smått osäker på. ska nog läsa igenom den fakta jag har innan jag börjar skriva.

*gäsp*

Inga kommentarer: