söndag 2 december 2007

jag är ett svart hål

hela natten har jag drömt om att jag velat dricka vatten. väcktes sedan av mamma som ringde för att berätta att pappa är inlagd på sjukhuset. tydligen måste han opereras på onsdag. ingen stor grej, men han måste ligga inlagd med narkotika smärstillandepiller.

försöker komma igång med pluggandet men känns som att jag är en zombie. skönast hade varit att bara krypa ner i sängen och spendera hela dagen där. fast det går ju inte, måste skriva mer på tentan. har gett upp tanken på att kunna lämna in den på måndag utan nu är tisdagen målet. problemet är ju bara att vi ska hjälpa karin med flytten på måndagen så det gäller att jag hinner skriva klart innan dess...

nu ska jag ner till netto och köpa något med kolsyra i.

1 kommentar:

Jexxie sa...

Det handlade inte om att jag kom ut eller inte. Men pallar inte diskutera det. Jag fann dock inget roligt i det och nu ligger grejjerna där utanför min dörr för jag orkar inte bära de tunga sten blocken.

Hoppas att det inte är ngt allvarligt med din pappa.