söndag 30 september 2007

Hem till byn

Så var man tillbaks i Åhus för ett par dagar.
Var livrädd när jag åkte med mamma och hon höll på att köra in i räcket två gånger... Är dock trevligt med lite ordentlig mat tillskillnad från mina mystiska grejer. Borde plugga lite ikväll, men är trött så ska nog bara njuta av att kunna se på tv utan att bilden försvinner efter 10 min.

Imorgon är dte tingsrätten. Var tydligen bara en halvdag vilket är skönt för då behöver jag inte äta lunch med de andra nämndemännen. Som jag berättat tidigare är de, och då speciellt stenålder-moderatgubben, riktiga översittare som gör allt för att jag ska känna mig dum och illa till mods.

Nu är tydligen maten klar (är det inte fantastiskt att få maten serverad som på en restaurang? Fast jag har faktiskt gjort salladen.).

Inga kommentarer: