torsdag 20 september 2007

Fia med hutt och en skadad tå

Igår redovisade min grupp om Det sjunde inseglet. Gick hyffsat. På kvällen blev det sen förfest hos Jessica med Fia med hutt samt singstar. Lasse kom också dit vilket var kul då jag inte sett till honom sedan i våras när vi gick i samma klass. Han var dessutom en baddare på singstar. Något över elva tog vi bussen in till stan och Wermlands. Var ganska kass musik, men vi hade kul ändå. Dock var det någon gång under kvällen som det var en bra låt och jag skulle springa fram till karin och pontus vid baren. tyvärr blev det lite fel med avståndet så jag sprang rakt in i baren och gjorde illa min stortå rejält. Nu dagen efter är den fortfarande allt för öm för att kunna ta på. kommer nog bli jobbigt när skorna ska på.

Jag hade varit duktig och ställt larmet 7.30 (vi kom hem ca 2.30), men när det sattes på ringde jag jag karin och föreslog att vi skulle skippa dagens föreläsning. Känns inte som att jag hade kunnat ta in något även om jag gått dit.

Nu ser det verkligen värre ut än någonsin i mitt rum. Måste verkligen ta och städa snart! Fast just nu är jag alltför dagen efter... (mår dock inte illa vilket är skönt)

Inga kommentarer: