tisdag 25 september 2007

Höstkänslor

Efter skolan idag skulle vår grupp gå igenom det kapitell vi ska redovisa om imogon. Det gick inget vidare. Rättare sagt blev inget vettigt alls gjort utan vi bestämde att träffas en timme tidigare imorgon och då har punkter nerskrivna om det vi tycker är viktgast. Det luktar flopp lång väg, speciellt då jag bara lyckats gå igenom 2 av sidorna (har läst och stryckt under alla sidor en gång) ikväll.

Jag och Karin bestämde sedan att vi skulle till Nova där jag köpte lite vitaminpiller i ett försök att få bukt med mitt dåliga humör som har grävt inom mig ett bra tag nu. Vi diskuterade även lite kärleks/icke-kärleksproblem. Hemma igen lagade jag till bönor och stekte en fläskkottlet. Snacka om att den var god! Skulle sedan se på idol, men tv:n ville inte så fick sitta i köket med de andra och se vilket resulterade i att jag inte hörde särskilt mycket. När det sedan var tid för House ville den franska tjejen byta till despret housewifes. Min avsky mot henne växer sig bara starkare för var dag...

Imorgon är det den fruktade redovisningen och sedan blir det eventuellt ett litet intag av alkohol. Beror lite på vilket humör jag är på, men jag brukar inte kunna stå emot. Är dock lite rädd att jag ska bli grinig när jag dricker.

Inga kommentarer: