måndag 3 september 2007

Jobbat idag. Blev först frågad av en ur personalen om jag skulle jobba extra under julen vilket jag sa att jag nog skulle. Sedan jobbade jag med hon som är bemanningsansvarig och det var så trevligt att när hon i slutet av mitt arbetspass påminde mig om att skriva in mig i flytboken om när jag kan jobba klarade jag inte av att säga som det var. Jag vet att det är bäst att sluta där och försöka få något i Lund istället, men jag klarar inte av att säga det till alla de snälla människorna i personalen och speciellt inte bemanningsansvarige... Chefen kom förbi idag när vi jobbade, jag dök snabbt in i det mörka rum där vi tvättar händerna och tvättade sedan händerna frenetiskt för att inte behöva gå ut och träffa henne. När jag insåg att jag inte kunde stå kvar där för evigt gick jag med nedsänkt huvud ut därifrån och snabbt in i nästa rum där det tack och lov fanns en pensionär som behövde min hjälp. Avskyr att behöva känna mig så, men det är bara ytterligare en anledning till varför jag måste sluta.

Imorgon åker jag tillbaka till Lund och enligt schemat som är uppe på nätet så kommer vi sedan ha skoltid onsdag till fredag. Sedan måste jag till Åhus igen och jobba mina (som det ser ut nu) sista dagar. På söndags kvällen ska jag hämta mamma och pappa från deras rom-resa.

Ska nog se på Bones nu som har gått om Medium som min favoritserie under sommaren.



Inga kommentarer: