fredag 14 september 2007

Internet!!!

Nu har jag äntligen internet i lägenheten! 89kr månad för 100mb, inte dåligt det!
Den senaste tiden har jag i och för sig dock varit så upptagen att jag knappt hunnit sakna nätet. Skolan började verkligen inte lugnt utan rusade snarare på så att jag trots god studiemoral genast hamnade bak bland det vi skulle läsa. Kan dessutom inte bestämma mig för vad jag ska skriva om i min c-uppsats.

Tror jag ska ta ledigt från studierna idag. Behöver det efter den här häktiska veckan. Dessutom steg jag faktiskt upp tidigt den här morgonen för att delta i lite grupparbete inför vår redovisning av Sjunde inseglet. En mycket bra film, men som inte var så kul att se tidigt en fredags morgon...

Nu ska jag nog se på någon bra tv serie och ikväll ska jag nog äta fruktsallad. Fick en stor melonbit av en nyinflyttad kille i vår korridor. Skulle tagit några öl med johanna ikväll, men det blev inte av och det känns faktiskt ganska skönt. Försöker hålla igen lite och då är det inte bra med all den här alkoholen hela tide. I nästa vecka ska jag dessutom först festa på onsdag, fredag och lördag så kan behöva ta det lugnt till dess.

De har förresten fortfarande inte hört av sig om jobb så ska börja skriva ut lite fler CV's och skicka till fler äldreboenden och mataffärer. På sätt och vis hade det nästan varit skönt att få jobb på ICA eller ngt istället så att man fick slita ut lite andra kroppsdelar än de man förstör inom äldrevårdens arbete.

Inga kommentarer: