tisdag 15 september 2009

Förväl till det gamla

Imorgon börjar första dagen i resten av mitt liv och jag och min syster gjorde en rejäl avskedsfesten till det gamla livet. Dvs. att vi gjorde värsta brakmåltiden med ännu mera olika sorters efterrätt. Från och med imorgon får jag ju inte äta något mer än pulverdrycker i tre veckors tid. Även efter operationen kommer jag att få fortsätta med dessa i ca 2 veckors tid innan jag för börja ge mig på purékost... (rekommenderat är barnmat).

Jag och min syster lyckades även rota fram den klänning som satt värst på mig så att vi kunde ta ett "före"-foto som man sedan kan jämföra med efter-foton. Tycker verkligen att det här ska bli jättespännande även om det naturligtvis kommer bli djävulskt tufft. Troligtvis kommer jag även få värsta raseriutbrotten och gå omkring och vara allmänt irriterad, men det får ni ta och acceptera. :)

Nej, om man skulle ta och plugga nu. Imorgon ska gruppuppgiften in och jag har bara precis läst igenom mina papper. Måste även bläddra i kurslitteraturen och skriva ner en text om vad min grupp kan anses tycka om olika artiklar som har blivit anmälda till Pressombusdmannen.

Inga kommentarer: