lördag 19 september 2009

En bra dag

Idag är det 4e dagen på flytande dietdryck och jag tycker nog att det har gått ganska bra. Visst är det lite jobbigt ibland (som när folk sitter och äter eller dricker gått i min närhet och jag vet att jag inte ens får provsmaka), men mestadels av tiden går det ändå bra. Dock kom jag på något väldigt jobbigt idag, dvs att nästa helg när vi ska fira pappa så kommer jag få sitta och dricka dietpulver med alla andra äter god middag, tårta och dricker gott...

Lördagen har annars varit en ganska trevlig dag som inleddes med lite te och gott sällskap på Ebbas. Sedan bar det av till Krstd där mammsen hämtade upp mig så att vi kunde åka till Ekohallen. Nu under kvällen har jag sett på film och umgåtts lite med päronen. Något jag dock borde ha gjort mycket mer är att plugga, men hoppas att jag kan ägna lite tid åt det imorgon.

Inga kommentarer: