måndag 21 september 2009

Fem dagar avklarade

Nu har jag varit igång med flytet i över 5 dagar och börjar rejält tröttna på Naturidiets chokladsmak. (som är den enda jag har ätit under dessa dagar). Problemet är bara att många av de andra smaker kan låta jättegott men smaka pyton. Då är det inte så kul om man lagt ner över hundralappen på en förpackning som man sedan inte kan förmå sig själv till att äta upp. Från ett av märkena kunde man beställa ett provpaket om 4 smaker så jag hoppas att det kommer med posten idag eller imorgon. Då vet jag åtminstone om jag kan uppgradera mig till jordgubbe, vanilj eller potatis och purjolök.

Trots att jag börjat tröttna på smaken så har jag ändå lyckats hålla mig helt till flytet vilket jag är väldigt stolt över då jag fått genomlida flera gånger att sitta och titta på när andra äter pizza, godis och bara allmänt god mat. Har två och en halv vecka kvar och påfrestningarna kommer bara att bli värre. Nästa helg ska vi t.ex. fira pappas födelsedag med god mat och tårta. Jag ska även iväg två dagar på internat där det egentligen ingår lyxig bufféfrukost och fina middagar. Det kommer nog att bli det jobbigaste.

Inga kommentarer: