torsdag 3 januari 2008

det brinner

Har precis ätit egengjord chiliconcarne med kornfärs. Blev väldigt lyckat men tog nog lite för mycket chili för nu brinner det i munnen.

Klockan närmar sig fem och jag har fortfarande inte skrivit något på uppsatsen... jag är helt värdelös på att komma igång.

Nyårsfirandet var förresten lyckat. Det var jag, lasse, karin och jessica och vid tolvslaget var alla rejält upplivade vilket bl.a. resulterade i att lasse sköt raketer från balkongen som hamnade vid parkerade bilar och soprum.

längat tills uppsatsen är klar så att jag kan städa mitt rum, slappa och se på alla nya filmer. funderar på att skapa ett event där skriver upp ett filmmaraton med speciella tider för varje film och folk kan då bestämma om de vill komma och se kanske två filmer men inte alla. när man annars har filmmaraton tillsammans blir det alltid diskussioner om vilka filmer man ska se för alla har olika smak.

Inga kommentarer: