tisdag 8 januari 2008

the brain is now closing

Klockan är nu tio i tre på natten och jag har precis skrivit klart sida 21 i uppsatsen. Skulle egentligen ha skrivit en sida till idag, men är faktiskt nöjd ändå. Efter energiskt pluggande nu några dagar i sträck och sedan handledarmöte och kommentarer som stämde ner en så kände jag mig helt omotiverad och energilös när jag tidigare idag skulle försöka få mig själv att skriva. lyckades bara skriva färdigt den halva sidan som jag inte hann med igår plus en halv sida av dagens innan klockan blev åtta och jag följde med jessica till karin. Där färgade karin jessicas hår svart och sedan bakade vi chokladbollar. Goda, men egentligen alldeles för onyttiga. Får försöka ta igen det på gympan imorgon. Är lite orolig inför den då det känns som att min kondis har blivit mycket sämre, men antar att det i så fall bara är att kämpa upp den igen.

Så uppsatsen då, det är fortfarande pressat om jag ska kunna lämna in en någorlunda okej uppsats i tid, men det känns bra att åtminstone ha kommit till sida 22. Kvalitén på den är väl si och så, men hoppas åtminstone på att få ett G, men visst ljuger jag om jag inte säger att det skulle vara jättekul med ett VG. Fast det är nog omöjligt i och med att det troligen är AKW som ska sätta betyget och hon är hård. Nu ska jag sova så att jag kan lyckas skriva fyra sidor imorgon så att jag sen kan rätta all formalia och språkliga fel på torsdag.

1 kommentar:

Shitpit sa...

Du har varit jätteduktig snäckan! Kämpa på!