onsdag 9 januari 2008

jag har en plan

Idag är det då dagen uppsatsen ska bli klar för ett sista inskick till handledaren och till kompisarna som ska läsa igenom den.

Jag kommer precis komme upp i minimumgränsen på 25 sidor, men just nu känner jag mig bara likgiltig till hela grejen. Är grymt trött, inte bara trött så att ögon faller ihopa utan trött i själen. den uppsatsen har verkligen tagit på krafterna. den senaste veckan har jag suttit varje dag och tvingat mig själv att skriva alla de sidor jag borde ha skrivit förlänge sedan.

Nu ska jag sätta på lite (läs:mycket) kaffe och sedan ska jag börja på min slutdiskussion. Har som mål att jag 15.00 ska vara helt klar med avslutningen så att jag kan skicka in den till L G. Jag har sedan till 18.00 på mig att rätta all formalia, göra innehållsförteckning, framsida och källförteckning. 18.00 ska den vara helt tredo att skicka till Karin och Jessica.

Inga kommentarer: