onsdag 9 januari 2008

de mörka molnen tätnar

känns så otroligt svårt att lägga ner så mycket tid, möda och ångest på något jag vet kommer bli nersågat och få dåligt kritik. en sak när det är ett litet arbete som anses vara dåligt men att sitta och skiva en hel jäkla c-uppsats när man hela tiden i balhuvudet hör hur lärarna kommer kritisera språkbruket, att jag borde ha mer teori, att jag borde använda mig mer av teorin i analysen och återanknyta till källorna... jag vet att sånt med mycket mer kommer kritiseras men ändå kan jag inte bättra det. jag har inget bättre språkbruk, jag kan inte stava jag sätter ihop konstiga och långa meningar utan att se det och vad det gäller teorin vet jag inte vad mer jag skulle kunna ta med där. jag har försökt återknyta till den i analysen, menhur lätt är det när det knappt finns någon teori?

Inga kommentarer: