torsdag 31 januari 2008

vad ska jag nu hitta på?

Jag har alltid sett mig själv lite som en ensamvarg. Jag är inte den som har något behov att ringa runt till alla mina vänner eller träffa dem var dag. Jag klarar mig dessutom bra utan någon kärlekspartner och ger mig gärna ut på äventyr på egen hand. Idag har jag emellertid bara suttit i min ensamhet på rummet och sett på film och tv-serier. Den enda gången jag gått utanför dörren har varit för att gå till netto och laga mat. Det är i och för sig inte så att jag misstrivs med det här, men samtidigt känns det konstigt att inte ens ha pratat över msn eller sms med karin eller jessica. i helgen ska sedan karin jobba i malmö och den planerade utgången på tjejfest blev inställd. tror jessica är i genarp och jag vet inte när hon kommer hem igen. Fast lite social kommer jag dock bli på lördag då magda kommer och besöker mig. ska bli jättekul att träffa henne och kanske supa lite ihop på kvällen.

Jag har förresten jäkligt ont i min högerarm. Det här trots att det nu är två dagar sedan jag spelade wii med jessica. jag får nog sluta leva mig in så rejält i spelen annars får jag kanske någon förslitningsskada eller nåt...

Efter att ha sett på väldigt mycket film på sistone har jag nu lyckats hitta en ny tv-serie att följa. Den heter "Chuck" och är en komediserie om en nörd som råkar få in alla usa:s hemliga dokument i sitt huvud och därför nu blir jagad av alla möjliga typer och måste få skydd av två knepiga agenter. Lite uppenbara fel som förstör (t.ex. att huvudpersonerna efter en rejäl krock är totalt oskadda) men ändå en helt okej och rolig serie.

Filmer jag har sett är bl.a. Stardust som jag verkligen älskade! Är så mysigt med vuxensagor. En annan film jag såg var fransk-brittiska filmen Swimming Pool som var helt okej men inte mer. Det där lilla extra man väntade på kom aldrig.

1 kommentar:

Jexxie sa...

JAg ÄLSKAR stardust!!