lördag 13 oktober 2007

Träningsvärk eller en bruten rygg?

När jag sover vänder jag mig alltid runt tusen gånger per natt. Det här brukar gå fint att göra i sömnen, men i natt har jag nog vaknat varje gång då jag plötsligt har fått så enormt ont i ryggen. Kan svära på att det är den förbannade gympans fel där man skulle göra massa konstiga saker med vriden rygg och hålla på och lyfta en tung stav på andra obekväma vis. Hoppas verkligen att mitt ryggonda går över annars får jag börja droga ner mig själv var dag som Dr House gör. Har förresten grävt ner mig bland dessa avsnitt vilket är bra då jag under sommaren lyckades se klart alla avsnitt som fanns av mina favoritserier. Nu under hösten har i och för sig några av mina favoritserier från i våras börjat komma igång med nya avsnitt, men är så jobbigt att behöva vänta i en vecka för att kunna få tag på ett nytt avsnitt.

Inga kommentarer: