fredag 12 oktober 2007

En fredag

Idag försökte jag sova länge men blev ständigt väkt med ca en halvtimmes mellanrum. Först ringde min syster, sen kom min syster och knackade på min dörr, sen ringde tingsrätten, sen knackade Johanna på min dörr för att en halvtimme senare knacka på den igen. Vi bestämde oss för att gå till gymmet och vara med på ett hemskt gympapass. Tror jag ska hålla mig till spinning. Det var alldeles för mycket fåniga rörelser som omöjligen går att göra ihop, åtminstone inte när man har ett huvud som inte förstår vad kordination är... Efteråt blev det till att laga köttfärssås vilket blev riktigft lyckat. Har sett på lite House-avsnitt på datorn och ska antingen se några till eller idol. Om jag ahde haft en egen tv hade idol vunnit, men nu skulle det innebära att jag måste gå ut till de andra och se på det och det orkar jag inte. Blir nog till att se på House istället. Är inne lite på facebook också där jag lyckats få upp kontakten med en del gamla kompisar. Kul!

Inga kommentarer: